Ravenfeather

 
Namn: Ravenfeather
Smeknamn: Ravve
Kön: Hingst
Ålder: 5
Köptes: 26 September
 
Ravenfeather föddes hos Will på Mill Hill. Han blev såld till Steve som lät sina systerdöttrar rida på honom. Dock så gillade inte Ravve att ta det lugnt. Så när han började bete sig stissigt sålde han honom till Ms.Morse. Ravve älskade att få lite action men när hon skaffade en häst med rosa man så blev han direkt såld. Han såldes till Marley där jag köpte honom. Lite irriterad var han på mig i början eftersom jag köpte honom mitt i natten när han sov, men när jag red ut på äventyr med honom så ändrade han sig.
Ravve älskar att hoppa högt och rida upp till höga höjder på berg. Han älskar att vara högt uppe för det känns som om han flyger då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback