Ravve

~Bildbomb på min nya häst Ravenfeather~
 
 
 
fin sits man har...
 
 
those legs asså xD
 
 
I fredags natt (ja natt ungefär vid halv tolv xD) så hadde jag precis ätit en kaka.
Jag har lågt blodsocker eller ja venne men jag måste få i mej sötsaker för annars kan jag inte tänka o blir trött o ja ni förstår.
 
Så sen när jag väl äter ngt sött (kaka) så blir jag lite hyper.
Så när jag ätit en kaka logga Ränn in och jag fick mina 300 sc från starstable och en Newbie kom (ngn ny i klubben) så jag döpte henne (heter sasha blev sushi) bc that's what I do to Newbies.
 
Så jag, Ränn och Sushi red iväg för jag ville köpa en häst.
Men när vi kom fram kom jag på att jag hadde ingen ide om vad hästen skulle heta.
Så då tänkte jag på vilket fint namn Ränn har till sin Overo (Hawkfeather) så jag döpte min till Ravenfeather.
 
Jag brukar vanligtvis inte gilla "normal" hästar men denna e så fin<3
 Ränn kom på namnet Ravve btw.
Så just nu är han i level 9 och jag har märkt att han passar mest i svart, rött och vitt<3
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback